Klacht: bus niet volgens regeling

O Kelder op 05 december 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen rond 6:15 was ik van het huis van mijn vriendin vertrokken in Maurik ( ca. 2 min lopen naar de halte Rabobank.) dit doe ik altijd hardlopend zodat ik er zeker van ben dat ik er op tijd ben, ik was er ook keurig op tijd 06:17 stond ik bij de halte en om 06:22 & 06:23 zouden er bussen rijden lijn 44 richting Wageningen(zie link onderaan). die zijn niet geweest. ik heb daar 1 uur gewacht met -3 volgens de meter van de Jumbo. via de 9292 app was er niets aangegeven dat de bus niet reed of dat die te laat was. de bus 44 richting Tiel heb ik wel voorbij zien komen en meestal komt dan de bus richting Wageningen een paar minuten later.

http://9292.nl/reisadvies/maurik/station-t-harde/vertrek/2016-12-05T0623/2

met vriendelijke groet,

Oscar Kelder.

Gewenste Oplossing:

Dit heeft mij mijn opleiding gekost en moet alles terug gaan betalen aan duo en studenten ov. het gaat dan om ruim (€5.000) vijfduizend euro.

Ondanks dat ik geen geld heb en geen inkomen gaat het voor mij zeer lastig worden dat terug te betalen, daarnaast ben ik vader en deze opleiding(mbo 2) had nog tot maart geduurd dan had ik mijn diploma en kon ik aan het werk om geld te verdienen om mijn gezin te kunnen onderhouden.

Wanneer ik tevreden ben? Als er een gepaste oplossing komt.

Met vriendelijke groet,

Oscar Kelder.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 06 december 2016 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik heb een en ander in het systeem nagekeken. Helaas kan ik echter niet zien waarom lijn 44 gisterochtend rond dat tijdstip niet gereden heeft. De bus behoort in ieder geval om 6.27 uur bij halte Rabobank te vertrekken.

We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door