Klacht: Bus niet opkomen dagen

op 14 september 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Moest de bus om 6:28 halen 50 richting Haarlem. Hij is niet opkomen dagen, waardoor ik de buurman uit bed moest halen en €5 moest betalen. Anders was ik te laat geweest op mij werk.

€5 terugbetalen.

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 september 2019 om 11:29 geantwoord

Beste Sharonv.dl,

Het niet of niet tijdig rijden volgens de dienstregeling kan meerdere redenen hebben. Uw reactie hebben wij doorgestuurd naar de betreffende vestiging met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Wij beloven u dat wij ons best doen om de door u aangegeven problemen zo spoedig mogelijk op te lossen. Vanzelfsprekend blijven er altijd onverwachte omstandigheden (bijvoorbeeld file, ongeval of een defect) die ervoor zorgen dat wij niet altijd precies volgens de dienstregeling kunnen rijden.

Je verzoek tot restitutie kan ik via deze weg niet in behandeling nemen. Ik adviseer je dit in te dienen via het contactformulier via onze website: www.arriva.nl.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland.
Resh
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Sharonv.dl