Klacht: Bus komt niet opdagen

op 08 november 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus van Zundert 115 is bij Rijsbergen recht door over de rotonde gereden hoe wel die bus links moet gaan op de rotonde. Ik zat in Rijsbergen te wachten en ik moest naar een belangrijke afspraak. Mijn vriend zat in die bus en hij appte mij dat hij rechtdoor was gegaan. Toen hij aan de buschauffeur vroeg hoezo hij niet afsloeg reageerde de buschauffer met dat is nu toch al te laat. Ik vind dit erg onbeschoft. Op 9292 staat dat de bus komt en dan komt hij niet. Mensen hebben belangrijke dingen te doen. Ik kam begrijpen dat een bus vervalt of vertraging heeft maar dit vind ik echt niet normaal

Ik zou het op prijs stellen als de bussen zich gewoon houden aan de route.

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 dagen geleden - Beste Emmely Wirix,Wat ontzettend jammer om te lezen dat lijn 115 een verkeerde route heeft gereden waardoor je de bus hebt gemist. Om je klacht in behandeling te nemen heb ik nog aanvullende vragen.- Hoe laat wilde je instappen - Bij welke halte - Waar wilde je naar toe reizenMet vriendelijke groet, Remco Medewerker klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Emmely wirix

8 uur geleden - De tijd dat de bus moest aankomen 19:46 bij de Julianastraat in Rijsbergen. ik wilde van af daar naar Breda gaan.

4 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 11 november 2019 om 20:41 geantwoord

Dankjewel voor de aanvullende informatie.

Wij gaan je meldingen kenbaar maken en zorgen dat het besproken wordt met de chauffeurs.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Zoé
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Emmely wirix