Klacht: Bus komt niet opdagen

op 12 oktober 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 57 die om 19:33 op 12 oktober 2019 zou moeten arriveren bij de halte Hillegom station is niet langs gekomen. Op het bord staat halte vervallen, maar dit is pas vanaf 23:00 vanavond. Ook stond op het elektronisch bord dat de bus zou komen. Dank je wel Arriva dat nu mijn hele zaterdagavond in het water valt. Laatste keer kwam de bus hier ook niet opdagen, oftewel vanaf nu kan ik niet meer op deze aansluiting vertrouwen.

Wanneer de bussen komen opdagen en extra tevreden als dit op schema is.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 oktober 2019 om 22:30 geantwoord

Beste MahenderCS,

Niet leuk om te lezen dat de bus niet is vertrokken vanaf halte Hillegom station. Ik kan me goed voorstellen dat je daarvan baalt.

Ik zie inderdaad dat lijn 57 wel heeft gereden maar niet langs halte Hillegom station ondanks dat de omleiding pas om 23.00 uur geldt. Daarom heb ik je klacht intern doorgegeven in de regio. Daar wordt je klacht verder opgepakt en besproken. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Lina
Arriva Klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door MahenderCS