Klacht: Bus komt niet

Sveb op 03 juli 2022 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus is al 3 keer niet gekomen 2 x bij n207 en een keer bij a4 brugrestaurwnt en dat is de reden dat ik ontslagen ben

Ik wil een vergoeding omdat door u ik geen geld meer verdien

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Sveb, Niet leuk om te lezen dat de bus al 3 keer niet is vertrokken, 2 keer vanaf halte N207 1 keer vanaf halte A4 Brugrestaurant. Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Graag ontvangen we nog onderstaande info om je klacht in behandeling te kunnen nemen: - In welke plaats ligt halte A4 Brurestaurant? - In welke plaats ligt halte N207? - Welke lijnen zijn er niet geweest? - Op welke data's en tijden zijn de bussen niet geweest? - In welke richting wou je reizen met de bussen die niet zijn geweest? Met vriendelijke groet, Lina Arriva Klantenservice Medewerker

Arriva

Heeft op 14 juli 2023 om 15:22 geantwoord

Beste Sveb,

We hebben al een tijdje niets meer van je gehoord.

Hierbij laten wij je weten dat Arriva niet inhoudelijk reageert op klachten via deze website. Mocht je een klacht hebben neem dan contact op met onze klantenservice. Je bereikt ons gemakkelijk via WhatsApp. Kijk voor alle andere contactmogelijkheden op arriva.nl/contact

Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Sveb