Klacht: bus heeft halte overgeslagen

op 15 april 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op zaterdag 13 april 2019 wachtten wij, samen met zes andere personen, bij de halte Viaduct te Wassenaar op lijn 90 naar Den Haag Centraal. Volgens de halte-informatie was de bus ongeveer 10 minuten te laat. Twaalf minuten na de geplande vertrektijd reed de bus via de snelweg voorbij, zonder bij de halte Viaduct te stoppen. Op de halte werd verder geen mededeling gedaan. De vertrektijd van de bus verdween simpelweg.
Op deze manier jaagt Arriva effectief mensen uit het openbaar vervoer. Wij hadden een afspraak in Den Haag, dus moesten we met de auto. Heen en terug 15 km en 8 euro parkeergeld. Graag wil ik dit gerestitueerd hebben.

Volledig ontevreden. Voor de statistieken: deze poging tot reis beoordeel ik met een 1 (één).

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste hckranenburg,Hoe laat wilde je reizen met lijn 90 naar Den Haag?Met vriendelijke groet,Jeltsje Medewerker Arriva Klantenservice

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste hckranenburg,We hebben al een tijd niets van je gehoord!Hoe laat wilde je reizen met lijn 90 naar Den Haag?Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Arriva

Heeft op 19 mei 2019 om 18:07 geantwoord

Beste hckranenburg,

We hebben al een maand niets van je gehoord. Daarom sluiten we deze klacht.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door hckranenburg