Klacht: bus gemist

Geerke1 op 13 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op dinsdag 13-06 om 7.51 de bus 140 richting Tilbirg gemist. Normaal komt de bus altijd om 7.48 uur langs de Molenstraat in Helvoirt, maar nu stond op de 9292 app 7.51uur. Ik kom daar om 7.49uur aan en heb ik tot 8.00uur gewacht. Geen bus te bekennen. Blijkbaar is de bus dus eerder langs gelomen. Dit kan ik als passagier niet ruiken?!
De afgelopen 2 weken zijn er al meer van zulke dingen gebeurd. Ik mis hierdoor heel veel lessen op school en ben erg afhankelijk van de bus, dus dit is niet prettig.

Gewenste Oplossing:

Ik zoi tevreden zijn als de bus op de tijd langs komt die in de 9292 app staat. Liever iets later dan te vroeg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 juni 2017 om 08:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Geerke1,

Wat ontzettend balen dat de bus te vroeg is vertrokken vanaf de Molenstraat en dat je hem nu gemist hebt. Volgens het volgsysteem zie ik inderdaad ook dat hij later bij de halte zou komen.

Ik stuur je klacht door naar de regio zodat ze hiervan op de hoogte zijn van de fouten.

Ik raad je aan om ten minste 5 minuten voorafgaand aan de dienstregelingtijd bij de halte te gaan staan. Zo ben je er zeker van dat je hem niet mist.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.
Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qME1Pv

Met vriendelijke groet,
^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door