Klacht: Bus doorgereden

op 05 maart 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op maandag 5 maar 2013 stond ik in Zutphen te wachten bij de Rijkenhage op bus 80 richting GGNET in Warnsveld. Toen ik de bus aan zag komen rijden wijfde ik naar de busschauffeur, maar die reed gewoon vrolijk door… Ik was zeker niet telaat, want stond er al 10 minuten. Dit is de zoveelste keer dat ik ontevreden ben over arriva, en vind dat arriva nu wel een keer de zaken op orde mag brengen. Ik moet elke dag reizen met arriva, zowel in de bus als in de trein, en ben erg afhankelijk van arriva. Tijdens de winterperiode kwam het mij vaak voor dat de bus veelste laat was, of dat de bus van 8 uur ’s morgens niet reed tot een uur of 9. Daardoor was ik ook veelste laat op mijn afspraak. Jullie horen en moeten jullie gewoon aan jullie dienstregeling houden. Dit is de eerste keer dat ik klaag hierover, omdat ik het gewoon zat geworden ben. Ook nemen de busschauffeurs in Zutphen het er maar een beetje van, door op het station nog even lekker met elkaar te staan babbelen, terwijl ze allang vertrokken moesten zijn. Arriva doe hier wat aan!!!

Dat Arriva nou eens een keer geen problemen meer heeft, en altarnatieven zoeken voor als er geen bussen rijden, niet letterlijk en figuurlijk de klant in de kou laten staan, zoals mij overkwam in de winterperiode...

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 17 juli 2015 om 10:45 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jeronimo_Tenbergen