Klacht: Bus die door rijd

op 19 juni 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik gaf de lijn 6 een stop teken en hij reed gewoon even hard door vind ik niet juist de bus was zowat leeg dus hij had moeten stoppen

Als hij gestopt was had ik totaal geen klacht

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 weken geleden - Beste Dangerous angel,Niet leuk om te lezen dat lijn 6 je voorbij is gereden terwijl je aan hebt gegeven dat je mee wou. Begrijpelijk dat je daarvan baalt.Zou je onderstande informatie nog aan ons door kunnen geven? - In welke plaats stond je te wachten? - Bij welke halte stond je te wachten? - Wat was de vertrektijd van lijn 6? - In welke richting wou je reizen? - Vanwege het coronavirus is er minder capaciteit beschikbaar in de bus. Zat de bus misschien vol?Met vriendelijke groet, Lina Arriva Klantenservice Medewerker

Reactie van de melder van de klacht Dangerous angel

3 weken geleden - Plaats was maastricht De halte was op de wilhelminasingel Vertrek tijd was 19:41 Ik wou richting amby reizen En nee de bus was niet vol de bus was bijna helemaal leeg dus snap niet dat de busschaffeur niet stoptw

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 20 juni 2020 om 15:33 geantwoord

Beste Dangerous angel,

Bedankt voor de aanvullende info.

Wij verwachten van onze chauffeurs dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden. Je reactie hebben wij doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en besproken met de chauffeur. Het spijt ons dat je geplande reis niet naar verwachting verliep en dat je dit hebt ervaren. Hiervoor bieden wij onze excuses aan.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S

Anita
Medewerker Arriva klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Dangerous angel