Klacht: Bus 20 te Brunssum meermaals te vroeg of te laat

op 11 februari 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Het is al meermaals zo dat ze 20, via halte Koutenveld te Brunssum, meermaals te vroeg vertrekt (5a10min) of te laat arriveert (- 10min)
Meestal rond de klok van 8 (7u42-7u57-8u11) vertrekt deze te vroeg, tot wel 8 minuten, een echt tegenvaller als je in dezelfde straat loop en hem ziet wegrijden vroegtijdig, en tot recent de bus van 8u26, deze is nu al meermaals pas rond 8u35 bij de halte, waarom weet ik niet maar het stoort mij en andere reizigers enorm.

Gelieve te zorgen voor stiptheid, ik vind het niet erg om eens voor de bus te moeten rennen, maar als ik structureel de bus blijf mislopen doordat deze te vroeg vertrekt of te laat aankomt, dan kunnen alleen jullie hier een oplossing voor vinden.

Gewenste Oplossing:

Als de bus wacht tot de aangegeven tijd dat deze hoort te vertrekken en niet al vertrekt als er niemand bij de halte meer staat, er staat een gebouw in de weg waar mensen omheen moeten lopen en niet zichtbaar is voor de buschauffeur. En dat deze natuurlijk op tijd aankomt op de halte.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Rubobin, Wat jammer om te lezen dat lijn 20 niet volgens de tijden in de dienstregeling vertrekt. Helaas kan ik met een algemene opmerking niets voor je uitzoeken. Ik wil je daarom adviseren aan te geven welke datum deze lijn te vroeg of te laat is vertrokken. Met vriendelijke groet, Jeltsje Medewerker Arriva Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 maart 2019 om 07:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rubobin

Op 12 februari namen we je klacht in behandeling, maar wij hebben helaas geen reactie ontvangen. Wij sluiten daarom je meldingen.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.comArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,

Sietse
Medewerker Arriva Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Rubobin