Klacht: buitengebruikstelling haltes lijn 175

op 13 september 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Waarom moeten ineens alle haltes op de Kanaaldijk in Waddinxveen (tijdelijk) buiten gebruik gesteld worden? Wat gaat er gebeuren dan. Nu wordt je als je bv naar Gouda wilt geadviseerd eerst naar Hoofdstation te lopen [is drie haltes terug!!]

beetje meer informatie vooraf, bv in het dorpskrantje

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 september 2019 om 14:18 geantwoord

Hallo mevrouw Gerts,

Alle informatie over de stremmingen in Zuid-Holland, waaronder die in Waddinxveen, zijn te vinden op onze website via https:www.arriva.nlzuidhollandreisinformatie-3omleidingen-stremmingen.htm.

Tijdens stremmingen wordt er geprobeerd om, in samenspraak met meerdere partijen, een omleiding in te richten die voor zo weinig mogelijk overlast zorgt voor onze reizigers. Helaas is dit niet altijd helemaal te voorkomen.

Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

Jan
Medewerker Arriva Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht mevrouw Gerts

6 dagen geleden - ook geen uitleg over het waarom

Heeft op 13 september 2019 om 15:22 geantwoord

vind het nog steeds niet normaal dat je eerst drie haltes terug zou moeten lopen om een bus te vinden die wel stopt. Bovendien stel ik toch een normale vraag 'waarom?' en is het niet prettig om via allelei u-bochten achter een simpel antwoord moeten proberen te komen. Bovendien vind ik een termijn van meerdere dagen niet een calimiteit die niet eerder te voorzien was in dit geval.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw Gerts