Klacht: boete niet willen seponeren

MCLuca op 05 juli 2023 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn kleinzoon van 12 jaar oud mocht voor het eerst naar de Arnhem met zijn broertje, kocht netjes een kaartje. In deze tijd gaat alles digitaal, bij controle wilde zijn telefoon niet inladen en kon op dat moment niet zijn kaartje laten zien. Die stoere handhavers moesten dat jongetje van 12 gelijk op de bon slingeren. Er is 2 keer bezwaar ingediend, nu zegt men dat hij een boete heeft gekregen,niet omdat hij wel heeft betaald maar omdat hij zijn ticket niet kon laten zien, 68 euro en een beetje lieve mensen, een jochie van 12, stoer gedaan Ariva, Ik ben van mening dat mijn kleinzoon betaald heeft voor zijn rit en Ariva dan de reis moet leveren en niet een jochie van 12 jaar afstraffen met 68 euro omdat zijn telefoon niet wilde inladen, Ariva ievert diensten storingsvrij zijn. Waarom niet dan wel een boete uitschrijven en bij bewijs van ticket overleg en betaling deze seponeren.

Ik vind dat de boete geseponeerd moet worden omdat er een ticket is gekocht en men niet een jongetje van 12 met 68 euro aan boete moet confronteren, ik ben enorm boos, ik ga steeds meer die vervelende berichten begrijpen welke ik in de media lees.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 juli 2023 om 11:19 geantwoord

Beste MCLuca,

Hierbij laten wij je weten dat Arriva niet inhoudelijk reageert op klachten via deze website. Mocht je een klacht hebben neem dan contact op met onze klantenservice. Je bereikt ons gemakkelijk via WhatsApp. Kijk voor alle andere contactmogelijkheden op arriva.nl/contact. Gaat je vraag over een boete? Kijk dan op arriva.nl/boete.

Klantenservice Arriva

MCLuca

Heeft op 14 juli 2023 om 17:24 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

nee, ik heb Arriva vandaag gebeld, u schrijft dat de klacht is opgelost met Arriva, maar volgens mij hebben ze nog steeds niets gedaan, ik belde ze vandaag en kreeg een heel onsympathieke mevrouw aan de telefoon die me niet wilde doorverbinden.

Alle klachten die gemeld zijn door MCLuca