Klacht: Boete

Michael Aken, van op 31 augustus 2022 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter had vergeten in te cheken en zij heeft een studenten OV kaart. We hebben op tijd online kopie van ov kaart en id kaart naar Arriva gestuurd en formulieren ingevuld, Volgens Arriva was dat voldoende en je kan maximaal 3 keer per jaar vergeten in te checken. Echter Arriva maakt hier puinhoop van, dit was de eerste keer van mijn dochter. ze sturen geen mails terug en leggen boete op boet op. Ik heb meerdere keren gepriobeerd met arriva contact op te nemen maar ze geven aan dat boetes onterecht zijn en dat ze teruggetrokken worden, vervolgens melden ze je aan bij incasso bureau en cijb. Weer vandaag met hun gebeld, en nu geven ze aan dat ze niets aan kunnen doen. Ongelofelijk. Ik hoop dat medio deze klacht iets aangedaan kan worden, anders laat ik het voor de rechter komen en klaag ik Arriva aan.

Gewenste Oplossing:

Dat Arriva hun werk doet. fout maken is menselijk maar ook fout toegeven en naar oplossing kijken is ook menselijk.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 juli 2023 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mersiha,

We hopen dat je inmiddels antwoord hebt ontvangen van de betreffende afdeling.
Hierbij laten wij je weten dat Arriva niet inhoudelijk reageert op klachten via deze website. Mocht je een klacht hebben neem dan contact op met onze klantenservice. Je bereikt ons gemakkelijk via WhatsApp. Kijk voor alle andere contactmogelijkheden op arriva.nl/contact

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Michael Aken, van

Heeft op 14 juli 2023 om 15:32 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik heb geen reactie of oplossing gekregen. Jammer dat Ariva klanten niet serieus neemt!

Alle klachten die gemeld zijn door Mersiha