Mijn Klacht:
Mijn dochter had vergeten in te cheken en zij heeft een studenten OV kaart. We hebben op tijd online kopie van ov kaart en id kaart naar Arriva gestuurd en formulieren ingevuld, Volgens Arriva was dat voldoende en je kan maximaal 3 keer per jaar vergeten in te checken. Echter Arriva maakt hier puinhoop van, dit was de eerste keer van mijn dochter. ze sturen geen mails terug en leggen boete op boet op. Ik heb meerdere keren gepriobeerd met arriva contact op te nemen maar ze geven aan dat boetes onterecht zijn en dat ze teruggetrokken worden, vervolgens melden ze je aan bij incasso bureau en cijb. Weer vandaag met hun gebeld, en nu geven ze aan dat ze niets aan kunnen doen. Ongelofelijk. Ik hoop dat medio deze klacht iets aangedaan kan worden, anders laat ik het voor de rechter komen en klaag ik Arriva aan.
Gewenste Oplossing:
Dat Arriva hun werk doet. fout maken is menselijk maar ook fout toegeven en naar oplossing kijken is ook menselijk.
