Mijn Klacht:
03 juli 2018 moest mijn man voor controle naar het ziekenhuis Maastricht. Bij het instappen op de Boschstraat blokkeerde zijn kaart. De chauffeur was toch zo vriendelijk om mijn man – slecht lopend met een stok en 84 jaar oud – mee te nemen. Na de controle wilde mijn man toch de bus terug nemen naar huis. Helaas blokkeerde zijn kaart weer bij de lijn 1 CabergMalberg. Mijn man had wel contant geld bij zich, alleen geen betaalpas. De chauffeur weigerde mijn man, die ondanks de hitte – 31 graden – helemaal te voet naar huis is gekomen. Dit doe j e toch niet met een hoogbejaard medemens . Huilend is hij om 16.00 uur thuisgekomen. Zijn kaart is geldig tot 1 oktober 2018 en het abonnementsgeld is pas nog afgeschreven.
Ik heb net contact gehad met uw klantenservice die de klacht zou plaatsen, maar ik wilde toch nog onze klacht per email aan u doorgeven.
Ik ben heel erg benieuwd hoe u met deze klacht omgaat.
Vriendelijke groet
José Geraerts
Gewenste Oplossing:
Zeer ontevreden. Gewoon beschamend. Ik kan er geen ander woord voor vinden.
