Klacht: Blokkering van ov kaart met abonnement

jose geraerts op 03 juli 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

03 juli 2018 moest mijn man voor controle naar het ziekenhuis Maastricht. Bij het instappen op de Boschstraat blokkeerde zijn kaart. De chauffeur was toch zo vriendelijk om mijn man – slecht lopend met een stok en 84 jaar oud – mee te nemen. Na de controle wilde mijn man toch de bus terug nemen naar huis. Helaas blokkeerde zijn kaart weer bij de lijn 1 CabergMalberg. Mijn man had wel contant geld bij zich, alleen geen betaalpas. De chauffeur weigerde mijn man, die ondanks de hitte – 31 graden – helemaal te voet naar huis is gekomen. Dit doe j e toch niet met een hoogbejaard medemens . Huilend is hij om 16.00 uur thuisgekomen. Zijn kaart is geldig tot 1 oktober 2018 en het abonnementsgeld is pas nog afgeschreven.
Ik heb net contact gehad met uw klantenservice die de klacht zou plaatsen, maar ik wilde toch nog onze klacht per email aan u doorgeven.
Ik ben heel erg benieuwd hoe u met deze klacht omgaat.

Vriendelijke groet
José Geraerts

Gewenste Oplossing:

Zeer ontevreden. Gewoon beschamend. Ik kan er geen ander woord voor vinden.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 juli 2018 om 17:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mevrouw Geraerts,

Uw man heeft zo te lezen een behoorlijk vervelende ervaring gehad met de bus doordat zijn kaart blokkeerde. Dit vinden wij behoorlijk spijtig te lezen. U heeft aangegeven dat mijn collega aan de telefoon uw klacht heeft aangemaakt en doorgegeven. Zij hebben dit inderdaad gedaan en uw klacht wordt in behandeling genomen. U ontvangt per mail een reactie op uw klacht.

De klacht die u hier plaatst stuurt u niet per mail naar Arriva. Deze zet u op een openbare pagina van klacht.nl dit is een apart bedrijf en dit komt niet rechtstreeks bij ons terecht. Mocht u in het vervolg vragen of klachten hebben met betrekking tot Arriva dan kunt u deze ten alle tijden telefonisch doorgeven of via dit formulier (waarbij het wel direct bij ons binnen komt):
https:www.arriva.nlconsumentenservice-contactcontact-met-arriva-1contactformulier.htm?regioid91641

Met vriendelijke groet,
Zoë
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door jose geraerts