Klacht: Bijna dodelijk ongeval door het niet verlenen van voorrang.

Elske53 op 04 september 2022 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ree met een toegestane snelheid van 80 km op een voorrangsweg en kreeg geen voorrang van een lijnbus van Arriva. Ik moest het stuur omslaan en belande bijna op het fietspad, de stenen hinderingen in de groenstrook, het harde remmen, en natuurlijk een goede engelbewaarder hebben er voor gezorgd dat ik niet in de bus inreed. Dit hadden ik en mijn kleindochter die achterin zat niet overleefd.

Ik denk dat die persoon in slaap is gevallen omdat hij het stuur pas omdraaide nadat ik flink aan het toeteren was.

Het bijna ongeval is gebeurt op 21 augustus 2022, daarna heb verschillende keren met arriva gebeld om te zeggen dat ze de camera beelden van die dag van die bus moeten bewaren daarmee we kunnen zien wat er gebeurt is, maar ik heb nog niets gehoord en de beelden zullen ondertussen wel verdwenen zijn. Ik wil dat die persoon op het matje geroepen word, ik ben van menig dat die persoon geen andere personen mag vervoeren.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Goedemorgen Elske53, Jeetje, wat een vervelend zeg. Je geeft aan dat je dit telefonisch hebt gemeld. Heb je hiervan ook bevestiging gekregen? Met vriendelijke groet, Jimmy Medewerker klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Elske53

1 jaar geleden - Ik kreeg volgend bericht van Arriva. Beste mevrouw, Op maandag 22 augustus 2022 ontvingen wij je bericht. Dit bericht is geregistreerd onder nummer 2022-00058865. Op uiterlijk maandag 12 september 2022, ontvang je een reactie van ons. De beelden die de camera in de bus gemaakt heeft, zijn er dan natuurlijk niet meer.

Arriva

Heeft op 14 juli 2023 om 15:14 geantwoord

Hoi Elske53,

Wat jammer om te lezen dat je ontevreden bent over de afhandeling van je klacht. Hierbij laten wij je weten dat Arriva niet inhoudelijk reageert op klachten via deze website. Mocht je een klacht hebben neem dan contact op met onze klantenservice. Je bereikt ons gemakkelijk via WhatsApp. Kijk voor alle andere contactmogelijkheden op arriva.nl/contact

Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Elske53