Klacht: Bijna aanrijding

Rafael1510 op 15 mei 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik fietste van school naar huis toen ik achter mij een bus aan hoorde aankomen… ik ging netjes naast de stoep fietsen om hem er langs te laten. Alleen kwam er vanaf de andere kant een auto aangereden. In plaats van dat ik de bus hoorde remmen hoorde ik dat hij juist gas gaf, ik voelde de spiegel vlak langs mijn hoofd gaan. Ik moest de stoep op om uit te wijken. Anders was ik er nu niet meer… Het incident gebeurde in winterswijk.
En dit was niet de eerste keer…

Gewenste Oplossing:

Het liefst wil ik dat de bussen wat langzamer rijden en meer denken aan hun mede weggebruikers zoals met fietses of overstekende mensen bij zebrapaden...

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

5 jaren geleden - Beste Rafael1510, Niet leuk om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad met 1 van onze bussen. Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken. Heb je misschien op de achterkant van de bus een lijnnummer gezien? Waar is dit precies voorgevallen en hoe laat? In welke richting reed de bus? Zodra ik meer informatie heb ontvangen geef ik je klacht door in de regio. In de regio wordt je klacht verder opgepakt en besproken met de chauffeur. Met vriendelijke groet, Lina Arriva Klantenservice Medewerker

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Hallo Lina, Bedankt voor de snelle reactie. Het was lijnnummer 73. Hij reed op de laan van Hilbelink in de richting van de hortensialaan. Het was woensdagmiddag 15 mei rond 14:10. Hopend hiermee voldoende informatie te hebben gegeven, Met vriendelijke groet, Rafael

Arriva

Heeft op 16 mei 2019 om 17:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rafael1510,

Dank je wel voor je reactie.

We zijn blij dat het incident goed afliep. Onze excuses voor het ervaren ongemak!

Klachten over het rijgedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Jouw reactie hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de betreffende medewerker. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door