Klacht: Arriva web doet het niet waardoor ik een kaartje moet kopen

Hkaya op 22 juli 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik reis altijd met de bus, wel meer dan 8 keer in een week en ik maak gebruik van de Arriva app. Vandaag en wel meerdere keren, vindt de site of app de route niet of is er wel weer een storing waardoor ik voltarief moet betalen voor mijn reis van 1,70. Dus betaal ik wel de driedubbele ervan. Wat moet ik hiermee? Ik wil graag melden dat dit wat ik aangeef bovenaan, veel te vaak voorkomt en ik daarom het bedrag van 4,48 vergoed wil krijgen.

Gr,

H. Kaya

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg zoals boven aangegeven en als de arriva website/app weer werkt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Hkaya, Niet leuk om te lezen dat je meer moest betalen omdat de app het niet deed. Begrijpelijk dat je daarvan baalt. Graag ontvang ik wat meer informatie zodat we dit door kunnen spelen aan onze techneuten die zich bezig houden met de app. - Wat voor reis heb je geprobeerd te plannen? - Wat was de vertrektijd van je reis? - Datums waarop het niet is gelukt. - Wat voor mobiele telefoon gebruik je? - Welke versie staat er op je telefoon? - Maak je gebruik van de laatste update van de app? Verder vraag je om je geld terug. Helaas is dit niet mogelijk via een klachtenforum. Langs deze weg kunnen en mogen wij niks zeggen over restitutie. Daarvoor adviseer ik je om naar onze website te gaan en bij service en contact te kiezen voor contact met Arriva en daarna kun je via het contactformulier een restitutieverzoek indienen. Helaas kunnen we hier geen rechtstreekse link meesturen. Met vriendelijke groet, Lina Arriva Klantenservice Medewerker

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Hkaya, Helaas hebben we nog niets van je gehoord. Heb je voor ons een reactie? Met vriendelijke groet, Wouter Arriva Klantenservice Medewerker

Reactie van de melder van de klacht Hkaya

1 jaar geleden - Dank voor uw bericht. De terugbetaling is geen pre. Het ging mij hier voornamelijk om de werking van de app of website. Waar vaak een planning niet lukt of de app de route niet herkent. Dit zijn routes die ik bijna elke dag plan en de app dus kent. - Ik gebruik een iPhone 11 en de updates zijn automatisch bijgewerkt. - De datum was 22-7-2021. - Het was een busroute. Ik weet niet hoe relevant het is om hier op de website de tijd, datum en locaties te vermelden. Ik hoop dat ik in de toekomst niet weer problemen krijgen met planningen en tickets op Arriva. Daarom ook een vermelding over mijn probleem met Arriva (consumenten). Dank voor de reactie. Gr, Kaya

Arriva

Heeft op 17 januari 2022 om 12:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Hkaya,

Onze excuses voor deze late reactie. Hopelijk heb je inmiddels verbetering gemerkt. Sindskort hebben we naast onze gewone app ook de nieuwe glimble app.

Met deze app kun je je reis plannen voor elke vervoerder en ook direct je ticket bestellen. Daarnaast kun je ook een deelfiets, deelauto en zelfs een deelstep reserveren voor het vervolg van je reis.

Kijk voor meer informatie op glimble.nl.

Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitter-pagina onder @Arriva_NL, Facebook-account Arriva Nederland of ons online contactformulier op Arriva.nl.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Hkaya