Klacht: Armoedig Arriva

Bas8686 op 03 juli 2023 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Minder dan 5 minuten van te voren (in app en niet eens op bord) aangeven dat een trein niet rijdt. Geen tijd meer om snel een andere optie te kiezen. Zoveelste keer. Het interesseert jullie echt geen reet. Vervolgens lang op een nieuw trein wachten en als je daarna op het station komt rijdt de bus pas na drie kwartier weer. Lijkt wel Ethiopië hier in Zuid-Limburg. Half 5 klaar met werken en nu nog op een bus aan het wachten. Gelukkig met rijbewijs bezig. Laat het maar klachten regenen. Niet eens de moeite nemen om publiekelijk op klachten te reageren. Schaam je.

Gewenste Oplossing:

Alle personeel onderbrengen bij NS en Arriva opdoeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 juli 2023 om 11:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bas8686,

Hierbij laten wij je weten dat Arriva niet inhoudelijk reageert op klachten via deze website. Mocht je een klacht hebben neem dan contact op met onze klantenservice. Je bereikt ons gemakkelijk via WhatsApp. Kijk voor alle andere contactmogelijkheden op arriva.nl/contact

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Bas8686