Klacht: Altijd korting, jaja

op 07 januari 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik reisde altijd met een ster maandabonnement tussen Rotterdam centrum en Lekkerkerk, kosten in 2012: €109 per maand. Arriva heeft hier de aanbesteding gewonnen, vanaf januari kan ik niet meer met een abonnement reizen, maar moet ik overstappen op het enige alternatief ‘altijd korting’. Hiermee kom ik, dagelijkse forens, uit op een kostenpost van meer dan €150 per maand! Dat is een stijging van bijna 40%! Reizigers draaien op voor deze ‘goedkopere’ vervoerder. Hier zijn flinke steken laten vallen. Wie komt er voor ons op? Worden wij de auto ingejaagd?

Ik wil niet meer betalen dan ik deed bij Connexxion. Een jaarlijkse prijscorrectie gerelateerd aan inflatie vind ik acceptabel, maar bijna 40% stijging is buitenproportioneel en onacceptabel!

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb Arriva een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 16 juli 2015 om 10:14 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.
^GB
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Ilsesquark