Klacht: agressieve buschauffeur buslijn (9040) tijd 10:20

Bas Roskam op 15 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

i.v.m. een jongen (met studenten OV) die uitcheckt bij een halte te vroeg, begon de buschauffeur al gauw dreigend te vertellen dat hij de bus uit moest of anders reed hij niet verder.
waardoor de jongen zijn excuses aanbood en zich weer incheckte en vervolgens ging zitten.
de buschauffeur bleef dreigen dat hij eruit moest of anders belde hij de politie en met dat hij dit zei stopte hij de motor en bleven de deuren open staan, iedereen in de bus vertelde hem dat hij door moest rijden omdat we al 10 minuten stil stonden, hij luisterde niet en werd steeds bozer. Mensen werden bang en riepen angstig of hij alsjeblieft door kon rijden omdat ze te laat kwamen.
Na een kwartier te hebben gewacht reed hij uiteindelijk door maar met zo’n harde snelheid dat hij eigenlijk een bekeuring moet krijgen & naast mij begon een oudere vrouw te trillen uit angst en ook viel tegen een stang aan doordat de chauffeur zo hard door de bocht reed, en of dat nog niet genoeg was stak hij de middelvinger op naar ons omdat wij er iets van zeiden en hij zo hard remde voor onze bushalte dat mijn telefoon uit mijn hand is gevallen en dus nu mijn scherm kapot is!!!!!
ik vind dit ronduit verschrikkelijk gedrag voor een chauffeur en als hier niks aan gedaan word dan doen wij als groep dat wel.
mensen in de bus waren daadwerkelijk boos bang en dit gedrag was belachelijk en zeker voor zo’n oudere vrouw naast mij die gevallen is en heel bang was.

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden als er consuquenties zijn voor de buschauffeur en wij er als groep over worden ingelicht.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 juni 2017 om 12:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bas Roskam,

Deze klacht is ook gemeld door 'lynn bloem' onder referentienummer:617395
We hebben meerdere klachten hierover ontvangen en ik neem jouw klacht daarin mee.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^JK
Webcareteam Arriva

Bas Roskam

Heeft op 15 juni 2017 om 12:55 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

er is nog helaas geen oplossing, ik wil duidelijke antwoorden want ik heb het idee dat er nu niks gebeurd en wij als studenten zijn hier van geschrokken. wij willen graag ook dat de busreis leuk is.

mvg

Bas

Alle klachten die gemeld zijn door