Klacht: Agresiefe buschauffeur

op 09 november 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Meneer benaderd mij erg agresief en loopt mij achterna uit de bus loopt tegen mij te schreeuwen over straat
22.39 11-11-2019
Bus 7

Ik zou graag na het behalen van een betere cao beleid dat de busshauffeur wat klantvriendelijker overkomen

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 week geleden - Beste Michel Prosje,Dit is uiteraard niet de bedoeling. Graag ontvang ik meer informatie.Je geef in je klacht aan: 11-11-2019. Wat is de juiste datum? Klopt het tijdstip: 22:39 uur? Waar stond je? Plaats, halte en richting van de bus?Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland. Met vriendelijke groet, Resh Medewerker Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Liefr001

1 week geleden - Ja de tijd en datum zijn 09-11-2019 Bus 7 richting zuiderburen halte suder stienplaat ik stond aan de andere kant van de weg Ik wil u bedanken voor de moeite

Arriva

Heeft op 10 november 2019 om 22:43 geantwoord

Bedankt voor de extra info.

We zullen je verzoek kenbaar maken in de regio.
Excuses dat je dit zo ervaren hebt.

Zoë
Medewerker Klantenservice