Klacht: Afschaffing Sterabonnement

op 07 januari 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze dochter moet dagelijks van Krimpen aan de Lek naar Gouda en terug. Zij had hiervoor een sterabonnement van €72,. Op 5 januari wilden wij het maandabonnement verlengen, maar dit bleek te zijn afgeschaft! Bij de gele oplaadautomaat hebben we een ‘altijd korting’abonnement op de kaart gezet voor 1 maand van €16,50. Een bon bleek niet beschikbaar!Thuisgekomen bleek dat het bedrag wel was afgeschreven, maar het product stond niet op de kaartgegevens bij ‘mijn ov-chipkaart’ Wij begrepen er helemaal niets meer van, ook niet wat het ons nu per maand gaat kosten is geheel onduidelijk. We belden opnieuw de klantencervice, die ons opnieuw doorverwees naar Arriva. En Arriva was voor de 5e keer op rij wegens drukte niet bereikbaar. Of we het weer later wilden proberen…Hallo Arriva….leven jullie nog? Wij willen met z’n allen uit de file en het milieu sparen, maar dat lukt zo niet! We moeten onze dochter met de auto brengen en halen. Dat is 4 keer op en neer (40km.) en dat 5 dagen per week! Zonde!

Gewenste Oplossing:

Duidelijkheid en bereikbaarheid!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb Arriva een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 16 juli 2015 om 10:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groet,
^GB
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door j.vrijhof