Klacht: Aansluiting station Geldermalsen

tessava op 01 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De Merwedelingelijn Dordrecht-Geldermalsen zou praktisch geen bestaansrecht mogen hebben als wordt gekeken naar de aansluiting op station Geldermalsen met NS-treinen. Ervan uitgaande dat niet veel mensen in Geldermalsen willen zijn maar vanaf daar verder willen reizen, vind ik dat niet praktisch (zacht uitgedrukt). Nu komt mijn NS-trein uit ‘s-Hertogenbosch om 00:40 of 00:10 aan op Geldermalsen en vertrekt de Arriva-trein naar Dordrecht daar om 00:39 en 00:09. Dit lijkt en slechte grap, maar is reality. Nu vertrok vandaag de Arriva-trein wat later, waardoor ik en mijn medepassagiers na een sprint waar een Spaanse windhond jaloers op is deze trein nog haalde om 15:41. Dit is vrij normaal, maar voelt als een enorm luxe situatie vandaar dat ik dit initiatief neem. Nu begrijp ik dat de trein ook op andere stations aansluitingen heeft (lees in dit geval: alleen Dordrecht). Lijkt mij niet veel moeite om die ene minuut op Geldermalsen te gunnen aan al die mensen die daar doorgaans 30 minuten hun tijd dagelijks verdoen. Niet direct een klacht, noem het liever een tip.

Gewenste Oplossing:

Betere aansluiting op station Geldermalsen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 01 juni 2017 om 16:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste tessava,

Wat balen dat je aansluiting met de NS-treinen op Geldermalsen steeds zo krap is. Ik kan me voorstellen dat het geen pretje is om te moeten rennen of te moeten wachten op de volgende trein.

Ik heb je reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

Met vriendelijke groet,
^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door