Mijn Klacht:
Het is maandag 16-01-2017
Voor de zoveelste keer is er geen sneltrein vanuit Randwijck naar Heerlen. Wederom geen enkele communicatie.
Pendeltrein vertrekt en pas daarna komt bericht via luidsprekers dat sneltrein van 15.44 uur uitvalt.
Pendeltrein van 15.56 uur komt aan op station Maastricht en stoptrein (alternatief om in Heerlen te komen) rijdt op dat moment weg. Veel boze reizigers achterlatend.
Ik heb het idee dat Arriva geen enkele moeite doet om te communiceren en iedere medewerker die je tegen komt zegt dat hij/zij er ook niets aan kan doen.
Arriva… laat op de stations medewerkers de reizigers te woord staan. Face to face benadering verlicht de pijn (vertraging).
Ben benieuwd hoe laat ik nu weer thuis ben.
Gewenste Oplossing:
Als de aansluitingen van stoptrein met sneltrein daadwerkelijk worden uitgevoerd volgens de geplande tijdstippen.
