Klacht: 4 bussen kwamen niet opdagen

op 07 november 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 7 november kwamen er in de avond 34 bussen van groningen naar heerenveen niet opdagen en moest ik vervolgens een uur op station groningen wachten. Waarom kwamen er geen extra bussen?

Gewenste Oplossing:

Bussen die op tijd zijn en ik erin pas

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste Mikevdzee,Je geeft in je titel aan dat er 4 bussen niet kwamen opdagen op station Groningen. In je klacht schrijf je dat er 34 bussen niet kwamen. Om hoeveel bussen gaat het en wat waren de vertrektijden?Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 08 december 2019 om 11:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mike,

Helaas hoorden we niets meer van je sinds 7 november 2019.
Daarom sluiten we deze klacht af.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2wIz51S

Met vriendelijke groet,

Anita
Medewerker Arriva klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mikevdzee