Klacht: 2 uur onderweg naar hardegrijp

CarleenNieboer. op 23 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte arriva,

Ik ben al vanaf kwart voor 4 bezig om in Groningen te komen vanuit leeuwarden. Ik sta nu nog steefs in hardegrijp dit wegens een defect trein stel. Ik vind het belachelijk dat er geen vervangend vervoer is gergeld. Ik ben nu waarschijnlijk om 7 uur thuis of nog later als deze trein weer niet rijdt. Ik heb om half 9 een betaalde voorstelling en door de trein ga ik deze waarschijnlijk niet op tijd halen.
En nu rijdt de trein terug naar leeuwarden. Super geregeld Arriva. Nu kom ik nooit meer op tijd. Ik eis mijn geld van deze reis terug.

Met vriendelijke groet,

Carleen Nieboer

Gewenste Oplossing:

Als de trein niet 2 uur over een stukje van 10 minuten doet

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 23 mei 2017 om 21:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Carleen,

Uit jouw reactie begrijp ik dat je ook te maken hebt gehad met de beperkingen tussen Buitenpost en Leeuwarden.

We zijn er van op de hoogte dat de communicatie te wensen over liet en nemen dan ook alle klantreacties mee in de evaluatie.

Toen het defecte treinstel verwijderd was, kregen we helaas te maken met een storing aan het spoor zelf. Dit hebben we niet in de hand helaas en we zetten vervolgens bussen in om men op hun eindbestemming te krijgen.

Oprechte excuses voor het ervaren ongemak.
Je mag een geld terug bij vertraging verzoek indienen via dit formulier:

https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-opnemen.htm

Met vriendelijke groet,

^SH
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door