Klacht: 156 richting eindhoven

op 14 februari 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo Arriva

Op de 1e plaats compliment voor de chauffeur die het goed heeft opgelost

Maar we namen de bus 156 richting eindhoven bus nummer 8439 tijd 13:03 vanaf Den Bosch
De bus schokt de hele tijd was niet te doen de chauffeur vroeg aan ons of het nog te doen is

Toen zei een vrouw niet echt die ging naar voren toen heeft de chauffeur besloten om de rit naar Sint oederode te rijden om dat we daar dan kunnen overstappen op lijn 157 richting eindhoven

De klacht is dat de laatste tijd hele slechte bussen rondrijden hopelijk kunnen jullie voor zorgen dat de bussen gewoon goed zijn

Maar super lief dat de chauffeur toch voor ons naar Sint-Oedenrode is gereden dat we toch op plaats van bestemming zijn gekomen

Betere bussen

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 februari 2020 om 16:28 geantwoord

Beste Twandeman96,

Allereerst vind ik het fijn om te lezen dat de chauffeur jullie heeft afgezet in Sint-Oedenrode zodat jullie met lijn 157 verder konden reizen.

Jammer om te lezen dat de bus defect was en jullie geen aangename reis hebben gehad. Je klachten over onze bussen zal ik intern doorgeven in de regio zodat de bussen nagekeken kunnen worden. Excuses voor het ervaren ongemak. Hopelijk verloopt je volgende reis met Arriva soepeler.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Lina
Arriva Klantenservice Medewerker