Klacht: Apparatuur werkt niet goed

op 04 juni 2018 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben een probleem met onze keukenleverancier:
Eind maart heeft de firma Keukenconcurrent bij ons een keuken geplaatst
(ordernr:20329004355). Wij zijn nu 2 maanden verder en we hebben nog
niet een keer fatsoenlijk kunnen koken. De keuken is voorzien van een
inductiekookplaat van het merk Candy met 4 kookzones. We hebben allemaal nieuwe pannen gekocht die geschikt zijn voor inductie; echter die werken op 3 kookzones wel maar op de 4e, en grootste, kookzone niet.
Dit probleem hebben we aangekaart bij de verkoper die hierover verbaasd was en ons doorverwezen heeft naar Candy. Inmiddels is er al 2 keer een monteur van Candy bij geweest die het probleem ook niet kan oplossen (casenummer: 01853097). De oplossing waar ze nu mee komen is: koop maar nieuwe pannen!
Aangezien ik het belachelijk vind om nieuwe pannen te kopen voor 1 kookzone ben ik hier natuurlijk niet mee akkoord gegaan.
Ik heb bij Keukenconcurrent aangegeven dat ik van hun verwacht dat ze mij een nieuwe kookplaat leveren of de aankoop van nieuwe pannen vergoeden; zij zijn tenslotte verantwoordelijk want we hebben onze aankoop bij hun gedaan.
Een keuken van 6300 euro met apparatuur die niet naar behoren werkt, dat kan natuurlijk niet.
Op beide voorstellen kreeg ik een negatieve reactie.
Aangezien ik dit niet correct vind hoop ik dat jullie iets voor ons kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet

Henk Wiefferink

Als mijn klacht is opgelost.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 06 juni 2018 om 15:11 geantwoord

Beste meneer Henkwieff,

We begrijpen dat dat een heel vervelende situatie voor u is. Inmiddels heeft onze klantenservice uw klacht nogmaals beoordeeld en is er zojuist per mail een bericht naar u verzonden omtrent de oplossing van uw klacht. We zullen voor u op onze kosten een nieuwe pannenset voor u bestellen. Goed om dit te kunnen vernemen.

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent.

Alle klachten die gemeld zijn door Henkwieff