Klacht: Reis en annuleringsverzekering niet opgelost polisnr 11595614

[email protected] op 04 augustus 2018 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens mijn vakantie ben ik doodziek zaterdag aangekomen in hotel op zondag 41 koorts.
Op maandag 30 julie 1.30 gebeld naar de alarmcentrale anwb met het verzoek dat ik onmiddelijk naar huis wou met mijn invalide vrouw.
Auto rijden was onmogelijk gezien mijn koorts, hierop werd mij zeer kortaf medegedeeld dat ik maar moest uitzieken in mijn hotel.
Nogmaals dringend verzocht om vervoer naar huis en verzorging van mijn auto.
Ben al 45 jaar lid van de anwb en ben zwaar teleurgesteld in de behandeling van mijn melding.
IK heb last van hartvallen de de situatie is volkomen verkeerd beoordeeld door de alarmcentrale.
Ik vraag mij af wat is en verzekering reis en annulering nog waard bij de de verzekering wordt gedekt door unigarant 100% dochter.
Mijn vertrouwen is volledig weg bij de anwb,45 jaar trouwe klant ik zal alles in het werk stellen om deze zaak overal te melden.

Gewenste Oplossing:

Compesatie voor mijn niet genoten vakantie dagen en een excuus naar mij en mijn invalide vrouw.

Beoordeling 10/10 star-5 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door