Klacht: persoonlijk telefooncontact

mieke beuken op 10 november 2021 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij melding autopech kreeg ik een bandje met diverse opties. hierna volgde een sms die ik moest invullen. aangezien de locatie via mijn telefoon niet werd gevonden. was dit zeer frustrerend voor mij.
Voorheen kreeg je een vriendelijk iemand aan de lijn die je gerust stelde en hulp deed toekomen. Dit miste ik zeer. Gelukkig hebben omstanders mij kunnen helpen en de wegenwacht heeft mij daarna weer goed op weg geholpen.
Toch zou ik u ter overweging willen geven om een optie toe te voegen om iemand persoonlijk aan de lijn te krijgen, want niet iedereen is goed in het bedienen van de smartphone, ook al gezien de leeftijd. En er zijn nog veel oudere mensen op de weg die uw hulp zouden moeten inroepen bij pech onderweg. Graag aandacht voor dit punt.

Gewenste Oplossing:

Extra optie om iemand persoonlijk aan de lijn te krijgen bij pech onderweg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mieke beuken