Klacht: Onterecht

Sharon Hamaker op 07 april 2022 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Na meerdere meldingen bij de anwb dat onze auto met pech langs de weg staat ivm verkeerde brandstof werd er bij de 2e melding gezegd. We komen er aan kunt u ook alvast naar het voertuig gaan. Mijn man is toen naar de auto gegaan en heeft daar ruim een uur staan wachten. Na een lange tijd wachten besloot hij te bellen waar ze bleven, om te horen te krijgen, we komen er niet aan voordat je €240 betaald. We hebben meerdere collega’s gesproken die BEHOORLIJK onvriendelijke, asociaal en totaal niet professioneel ons te woord stonden. Na meerdere woorden wisselingen en continu onderbroken te worden en totaal niet gehoord de telefoon opgehangen en hier bij een klacht ingediend. ANWB de meest oplichterij bedrijf ooit.

Hun woord na komen en onze auto benzine eruit halen zodat we de goeie brandstof erin kunnen doen en verder kunnen rijden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sharon Hamaker