Klacht: niet geholpen worden

Elly6845 op 15 november 2021 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Beste ANWB
Onlangs heb ik een lidmaatschap afgesloten voor pechhulp, met de verwachting geholpen te worden als ik pech krijg.
Helaas was het vanochtend zover. Op weg naar mijn 1e patiënt in Wehl houdt mijn auto ermee op. Ik natuurlijk in paniek. Er wacht een patiënt op me , met een infuus thuis, die omgezet moet worden en ik heb weinig speling in mijn route . De ziekenhuizen in de regio plaatsen zieke mensen in deze tijd snel over naar huis. Dus zieke mensen thuis. Gelukkig is mijn dochter thuis en zij brengt haar auto zodat ik verder kan en zij beloofd bij mijn auto te blijven. Nu blijkt dat ik dan niet geholpen kan worden omdat ik zelf in de autio moet blijven. Ik vindt het erg jammer dat in deze huidige tijd de ANWB geen begrip heeft voor de zware tijd waar verpleegkundigen in werkzaam zijn. Ik had een dame aan de lijn die mij ervan beschuldigd mee te liften op mijn lidmaatschap en ik kon uitleggen wat ik wou ze bleef erbij/ Zelfs de patiënt waar ik was vond de manier waarop behandelt werd zeer onvriendelijk en vond dat medewerker niet luitsterd Mijn dochter heeft niet gereden in auto en bleef er alleen bij zodat ik verder kon gaan werken. Ik had op dat moment niet de keus om te wachten.

Toegeven dat er niet correct gehandeld is.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elly6845