Mijn Klacht:
Al n paar maanden klant. Tijdens de aanmelding kwam de medewerker met een voorstel van een aanbieding voor 5 euro extra een partnerpas met dezelfde rechten. (het gesprek is opgenomen en zowel ik als mijn partner zijn zeker van onze zaak en wat wij hebben gehoord).
Vandaag voor het eerst contact opgenomen met de ANWB voor mijn auto. Bleek dat ik geen recht heb op hulp.Auto staat op naam van mijn man en is een tweede auto. Op de vraag waarom ik die 5 euro extra betaal was het antwoord dat het voor het geval ik in de auto van mijn man rijd en pech heb. Het feit dat beide auto’s op naam van mijn man staan was geen reden om geholpen te worden. We refereerden naar het gesprek en wat de collega heeft uitgelegd. Helaas de medewerker bleef zeer onvriendelijk standvastig,geen begrip ,niets. Mijn man probeerde nog een fatsoenlijk gesprek te voeren maar dat mocht niet baten. Een zware teleurstelling in de ANWB en de conclusie dat wij goed opgelicht en misleid zijn.
Gewenste Oplossing:
Wanneer de ANWB haar klanten duidelijke informatie geeft en niet misleidt. Wanneer de ANWB toegeeft dat de partnerpas zeer misleidend en niet duidelijk is.
Wanneer de ANWB het gesprek terug beluistert en toegeeft dat de medewerker foute informatie heeft gegeven.
Op basis van deze informatie hebben wij ingestemd met de partnerpas. Aangezien deze informatie niet klopt dan eis ik mijn geld terug wat ik heb betaald voor een dienst welke ik nooit had kunnen krijgen. De fout ligt bij de medewerker die namens de ANWB klanten op het verkeerde been zet. Ik wil graag dat het gesprek van de aanmelding vrij wordt gegeven want het bewijst ons gelijk.