Klacht: Annuleren kan niet

op 12 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onder boekingscode LXKTTRT heb ik een boeking gemaakt (retour Rotterdam-Parijs) als cadeau voor mijn 80-jarige ouders. Twee dagen na mijn boeking melden mijn ouders deze reis niet aan te kunnen. Ik wil deze reis dus annuleren, maar dit kan niet. Weg € 196,– en op 23 mei en op 26 mei twee lege stoelen. Er is niemand anders die ik blij kan maken met deze tickets.
NS: Heel veel plezier met mijn € 196,–!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn € 196,-- terug, want de tickets gaan niet gebruikt worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Reactie van de melder van de klacht Remco Woudstra

11 maanden geleden - Dit is natuurlijk echt schandalig en pure geldklopperij maar typisch voor NS. Ik zou het er niet bij laten zitten. Zoveel mogelijk klachten over rijlen en zeilen van NS gaat ze ooit doen inzien dat ze erg klantonvriendelijk zijn. Hans J.H. Griek

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 09 mei 2016 om 10:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Remco Woudstra