Klacht: Annuleren actiereservering

op 07 juni 2016 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Graag wil ik een actiereservering kosteloos annuleren bij de keukenconcurrent vanwege een naar mijn inzien niet goed functioneren van de verkoper.

Tevreden wanneer mijn actiereservering kosteloos wordt geannuleerd

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

11 maanden geleden - Beste meneer Beerepoot, Wat jammer om te lezen dat u de keuken wenst te annuleren! Ik ga uw gegevens doorgeven aan mijn collega's in Hoorn en zorg ervoor dat u spoedig een terugkoppeling krijgt. Met vriendelijke groet, Teun - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht Mikebeer

11 maanden geleden - Bedankt voor uw snelle reactie. Mocht u meer informatie willen hebben van mijn kant kunt u contact met me opnemen. Gr. Mike

Reactie van de melder van de klacht Mikebeer

11 maanden geleden - Beste Teun van Webcare KeukenConcurrent, Heeft u al contact gehad met het filiaal in Hoorn? Met vriendelijke groet, Mike

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 27 juni 2016 om 14:16 geantwoord

Beste meneer Beerepoot,

Nogmaals dank voor het delen van uw ervaring. Ik heb zojuist contact gehad met de showroom en vernomen dat u alsnog de keuken gaat afnemen. Fijn om te horen dat u er samen met ons bent uitgekomen.

Mocht u nog vragen hebben vernemen wij dit uiteraard graag!

Chris - Webcare KeukenConcurrent

Heeft op 27 juni 2016 om 19:06 geantwoord

Beste Chris van Webcare KeukenConcurrent,

Vraag me af of er überhaupt actie is ondernomen vanaf jullie kant..

Doordat er niet wordt gereageerd op mijn berichten (zie bovenstaande) en dat dus allemaal erg lang duurde had ik ging keus dan alsnog een (naar mijn inziens te dure) keuken af te nemen bij de Keukenconcurrent.

Hopelijk nu wel een (snelle) reactie.

Mike

Bericht van KeukenConcurrent

10 maanden geleden - Beste meneer Beerepoot, Ik heb vernomen van mijn collega dat u een keukens naar wens heeft uitgezocht. Dat is natuurlijk erg fijn om te vernemen! Op welke reactie wacht u momenteel vanuit mij? Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Mikebeer