Klacht: Uiterst slechte service en liegen

pzonneveld op 09 juni 2017 over Amac in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

19-5-2017 mijn iPhone ingeleverd voor vervangen van het gebarsten scherm. Ik heb voor de onderzoekskosten 42,50 betaald. De telefoon moet opgestuurd naar het servicecenter.
22-5-2017 krijg ik een offerte om de telefoon te vervangen. Er staat niet bij waarom de telefoon vervangen moet worden. Ik ben hier niet mee akkoord gegaan omdat ik de telefoon gerepareerd wil hebben.
24-5-2017 krijg ik een bericht dat de telefoon onderweg is naar de winkel in Apeldoorn. Sindsdien niets meer gehoord.
7-6-2017 (2 weken later) Krijg ik na 2x te hebben gebeld een bericht dat ik de telefoon kan ophalen.

Het is me een raadsel waarom ik de 42,50 heb moeten betalen.
Het is een nog groter raadsel waarom Amac met grote spoed een offerte van een vervangend toestel kan sturen om er daarna 2 weken (!) over te doen mijn telefoon terug in de winkel te krijgen.

Vandaag ben ik naar Schermgebroken.nl gereden en heb de telefoon laten repareren. Ik kon er op wachten, geen onderzoekskosten. Daar werd me verteld dat ze niet begrepen waarom de telefoon niet gerepareerd kon worden!

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag de 42,50 terug. Voor zulke slechte service ben ik niet bereid te betalen!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amac

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amac nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door