Klacht: geen reparatie amac dordrect

R Wouters op 12 juni 2017 over Amac in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Schoollaptop insula imac van zoon is stuk. We melden ons voor reparatie bij amac dordrecht. Er wordt een programma geinstalleerd en de volgende dag moetten we weer terug komen om het programma zijn werk te laten doen (is dan blijkbaar geen tijd voor)
Volgende dag terug laptop afgeven en wachten op een telefoontje. Na telefoontje weer terug om de laptop op te halen. Conclusie sensot stuk en laptop moet worden opgestuurd en dat kunnen/mogen ze in dordrecht niet. Er wordt gezegd dat we maar naar rotterdam of breda moeten rijden om laptop daar te laten opsturen….HUH ???
Na telefonisch contact te hebben gehad met de helpdesk wordt inderdaad duidelijk dat AMAC dordrecht niet mag opsturen wegens interne afspraken.
Zeer ontevreden over deze slechte service. Begrijp niet waarom AMAc klanten naar een andere filiaal laat rijden om een laptop notabenen te laten opsturen.
Waardeloos !

Gewenste Oplossing:

Als men naar een winkel toegaat en daar ook daadwerkelijk wordt geholpen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amac

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - De ergernis wordt groter doordat ik vandaag de laptop ter reparatie aanbied in breda. Ik word er prima te woord gestaan door een jongeman. Overhandig hem de laptop met het testrapport van AMAC dordrecht en vertel hem dat een sensor stuk is en vervangen moet worden volgens dordrecht. De gegevens worden ingevoerd en er worden foto's van de laptop gemaakt. Er zit een beschadiging op de laptop. Er wordt me verteld dat dit waarschijnlijk de reden is dat hij kapot is. Collega's bevestigen dat de beschadiging inderdaad hoogstwaarschijnlijk de sensor stuk heeft gemaakt. Ik moet hier een beetje om lachen eerlijk gezegd want denk dat ik in de maling wordt genomen. Het lijkt er toch op dat dit inderdaad gewoon vooraf wordt vastgesteld. Er wordt verteld dat er nu onderzoekskosten in rekening gebracht worden een of ik die vooraf wil betalen. Er volgt een kleine discussie waarin de vriendelijke jongeman mij uitlegt waarom dit wordt berekend. Dan kunnen ze namelijk direct een prijsopgave geven want het valt buiten de garantie vanwege de beschadiging want dat is de reden dat de laptop kapot is. Ze moeten onderzoeken wat stuk is en hoe dat is gebeurd. Ik begrijp het nu helemaal niet meer. Wat mij betreft hoeft er niet onderzocht te worden want dat is al in dordrecht gebeurd. Er is een sensor kapot, zie testrapport. Krijg als antwoord dat ze in Dordrecht met een ander systeem werken en dat het service center zelf nog moet onderzoeken wat er kapot is. Of ik toch 79 euro wil afrekenen. Ik val wederom in verbazing als een collega tegen de vriendelijke jongeman zegt dat dit niet vooraf hoeft. Nu weet ik het helemaal niet meer. Inmiddels is het vertrouwen compleet weg in het oplossen van dit probleem onder garantie. Het riekt naar we bieden u garantie beste ouders van school, maar geven dit niet. Als ik dit vooraf had geweten, dan had ik de sensor gewoon zonder garantie in dordrecht laten vervangen. Was waarschijnlijk sneller, goedkoper en in ieder geval met minder ontevredenheid afgehandeld. Ben benieuwd naar uw kijk op deze manier van werken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amac nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door