Klacht: Alles is fout gegaan

op 10 juli 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een eigen bedrijf en ben met mijn mobiele nummer overgegaan naar hollandsnieuwe. Na hem 2 weken te hebben overgezet was er een storing van een week lang. Mijn bedrijf was niet bereikbaar…. geen man overboord….. kan een keer gebeuren. Ze hadden ook al aangegeven dat ik een compensatie zou krijgen. Toen ik vervolgens hoorde dat dit een compensatie van €2,33 was schoot dat bij in het verkeerde keelgat. ik had net minimaal 2300 euro misgelopen en deze mensen hebben 1/1000 deel voor me vergoed… toen ik hier naar vroeg aan de telefoon zeiden ze “tja ondernemers zijn nu eenmaal harder geraakt, daar kunnen wij niets aan doen” vervolgens heb ik ze gezegd “laat alles maar zoals het nu is maar geef in ieder geval mijn nummer vrij” volgens haar kon dat wel maar dan moest ik mijn abonnement afkopen. Principieel was ik hier op tegen omdat ik vond dat een vreselijke organisatie als deze mocht toch zeker niet geld krijgen omdat ze zo verschrikkelijk waren. 2 weken later konden mensen mijn voicemail wel inspreken maar kon ik hem niet afluisteren. 4 weken later als ik belde hoorde ik hem overgaan en dan ging de telefoon bij de persoon die ik belde niet over(bij verschillende geprobeerd). Nu heb ik maar besloten om toch af te kopen want mijn nummer willen ze niet vrij geven en mijn principes gaan me te veel kosten.

De oplossing die zij mij nu nog kunnen bieden waar ik tevreden over zou zijn is als ze mij volledig schadeloos stellen. Ik heb gecontroleerd hoeveel dit is en heb geconstateerd dat dit +/- €3700,- bedraagt.

Bericht van Hollandsnieuwe

5 jaren geleden - Beste Dirk, Wat vervelend om te horen dat je deze ervaringen meegemaakt hebt bij hollandsnieuwe. Zoals we echter inderdaad al aangegeven hebben is het niet mogelijk om individuele compensaties toe te kennen. Afkopen blijft in deze dan ook de enige oplossing wanneer je het nummer wil porteren naar een andere provider. Mijn excuses voor al het ongemak. Vriendelijke groet, hollandsnieuwe

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 16 april 2013 om 16:31 geantwoord

Beste klant,

Gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht gaan wij ervan uit dat er, middels een ander kanaal, een oplossing geboden is.
Mocht u onze hulp nodig hebben, dan kan u terecht op hollandsnieuwe.nl/klantenservice of via Facebook/Twitter.

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door dirksuik