Klacht: alleen ned 1 2 en 3 zenders

J.A.M. Schoenaker op 02 februari 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben nu al anderhalve maand aan het bellen dat ik alleen de eerste 3 zenders op de t.v heb nieuwe kaart module besteld,2x 4 uur op ned1 laten staan 2x gereset, 20 min in de wacht gestaan voor niets,3x alle zenders opnieuw gehaald, nieuwe kabel erin, en nog steeds niet de zenders waarvoor ik betaal. al met al een heleboel belkosten gemaakt en nog geen stap verder. Deze mail 2 weken geleden gestuurd. Net de rekening gekregen €65,53 aan belkosten, bellen is dus geen optie maar zelfs reageren op deze mail doen jullie niet.

Gewenste Oplossing:

Als het zo snel mogelijk wordt opgelost, en er naar al mijn onkosten die ik gemaakt heb gekeken wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht J.A.M. Schoenaker

1 jaar geleden - Wat slecht is dit jullie reageren niet op de mail en heb dus inmiddels €65.53 aan belkosten gemaakt. Hoe lossen we dit op!!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door J.A.M. Schoenaker