Mijn Klacht:
ik doe al jaren op vrijdagochtend mijn boodschappen bij de aldi hoogland. meestal is kassa 2 open. nu was laatst het lampje van kassa 2 groen maar het hekje dicht dus ik heb mijn boodschappen bij kassa 1 op de band gelegd want dat hekje was wel open en een klant achter mij deed dat ook. de manager zag dit maar heeft gewacht met zeggen dat wij kassa 2 moesten gebruiken totdat de boodschappen op de band lagen. toen ik hem meerdere malen erop wees dat het hekje dichtzat kreeg ik steeds hetzelfde antwoord dat ik op het lampje moest letten. ik gaf aan dat dit vaker gebeurde en dat eigenlijk dit gecontroleerd hoort te worden voor de winkel open gaat. toen kreeg ik op zeer bitse toon te horen dat ik maar moest wachten tot er iemand kwam. heb al van meerdere klanten gehoord dat ze op een onprettige manier worden afgesnauwd door deze manager. denk dat ik maar voor een andere aldi kies wat ik jammer vindt want de cassieres zijn altijd vriendelijk. klacht is niet gemeld bij aldi hoogland want het heeft weinig zin om een klacht over de manager te melden bij diezelfde manager.
Gewenste Oplossing:
dat de manager er op gewezen wordt klantvriendelijker te zijn of als hij dat niet kan een andere manager die dat wel is ( bijvoorbeeld vorige manager was dat wel )
