Klacht: Vakken niet meer gespiegeld – wat een rampentent is AH geworden

Rob_Utrecht op 03 juni 2024 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Bij AH worden de vakken niet meer gespiegeld. Het ziet er niet meer uit in die winkels. Wat een onverzorgde bende. Beleid van het hoofdkantoor klagen ook de filiaalhouders. AH zou in het hogere segment zitten, nou niet dus. Voor menig a-merk produkt moet je op je knieën. Zoek je yochurt dan lijkt het op tot dat je zelf heeeelemaal achter uit het vak nog een verpakking weet te halen. Je betaalt wel een iets hogere prijs maar je hebt het idee dat de winkels van de Lidl en de Aldi er beter uit zien. En als je er iets van zegt dan roepen ze alleemaar dat ze er geen uren voor krijgen van het hoofdkantoor. Echt jammer hoe een fatsoenlijk bedrijf tot een rampestamp tent afzakt.

Gewoon de vakken weer netjes spiegelen en overzichtelijk laten zien welke producten er zijn. De a-merken waar je wat meer voor betaald ook op een fatsoenlijke hoogte neerzetten.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Albert Heijn
Download hier uw brief

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Reactie van de melder van de klacht Rob_Utrecht

2 weken geleden - AH neemt geen klachten in behandeling, contact opnemen doen ze ook niet aan, telefoonnummers worden nergens op hun websit vermeld. Arrogantie ten top.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob_Utrecht