Klacht: Terugroep actie van 01-06-2024 te laat gekregen en ben nu erg ziek geweest

drextc op 01 juni 2024 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik heb op 24 mei jongsleden een Americain filet van het huismerk van AH gekocht.
Ik heb dit product gekocht met tht 31-05-2024. Sinds dat ik het gegeten heb ben ik heel erg misselijk en heb hele erge diarree. Nu krijg ik vandaag te weten 01-06-2024 een mail dat het product schadelijk kan zijn voor mensen met een verzwakt immuunsysteem, hier val ik onder. Ik ben dus voor 80% zeker dat ik ziek ben geworden door het eten van dit product. Ik eis bij deze dan ook een schadevergoeding, van Albert Heijn, aangezien dit een huismerk product betreft.
Bij Albert Heijn zelf kan je nergens deze klacht neerleggen en moet je naar de winkel.
Zij als moederbedrijf zijn hier verantwoordelijk voor en niet de winkels en moet ik de klacht gewoon bij AH kunnen melden online. De klachtenformulier is niet online beschikbaar i.v.m. een toevallige storing. Mijn eis is dus het bedrag van de Filet Americain betreffende 1,69 Euro en 5 dagen ziek zijn geweest betreffende 150 Euro per dag dat ik ziek ben geweest. Ik weet dat het minimale bedrag veel hoger is als ik een schade advocaat moet inschakelen. Graag een reactie

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door drextc