Klacht: steekproef zelfscan

duko74 op 02 juni 2024 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik ga vrijwel dagelijks naar dezelfde vestiging van Albert Heijn. Vanwege de vaak lange rijen voor de (enige geopende) echte kassa, ga ik vaak naar de zelfscan.
Dat daar zo nu en dan een steekproefsgewijze controle plaatsvindt, is logisch. Toen ik gisteren echter voor de derde keer in vier dagen tijd in zo’n steekproef viel, heb ik daar beleefd maar (denk ik) zichtbaar geërgerd op gereageerd, door te zeggen dat ik dat wantrouwen naar een vaste klant niet zo beleefd vond. Vandaag viel ik, dus voor de vierde keer in vijf dagen, weer in de steekproef. Nadat de medewerkster alles had gecontroleerd en uiteraard in orde had bevonden, heb ik de boodschappen, ingepakt en wel, bij de betaalpaal achtergelaten en mijn inkopen bij de naastgelegen concurrent gehaald. Ik geloof echt niet meer dat het hier om steekproeven gaat, in ieder geval voel ik me als klant niet meer zo welkom als ik zo gewantrouwd word. ‘Het systeem’ zou aan mijn bonuskaart moeten kunnen zien dat ik een dagelijkse klant ben en dat er bij al die steekproeven nog geen spruitje niet gescand was. Het houdt echt een keer op wat mij betreft.

Minder steekproeven.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door duko74