Klacht: Service van een zeer oude vrouw werkzaam bij Albert Heijn Betje Wolffstraat Den Haag

mevrouw Tjang op 05 mei 2024 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik moest een doos witte uitloop eieren kopen. Ik was aan het kijken of ze niet gebroken waren. Een oude hollandse vrouw werkzaam bij Albert Heijn aan de Betje Wolffstraat in Den Haag, vroeg wat ik doe. Ik zei dat ik kijk en ze zei ook dat ze niet hetzelfde datum hebben. Ik zei tegen haar dat ze allemaal dezelfde datum, hebben. Ik heb haar niet uitgescholden, maar het blijkt dat ze aan de team leider had gezegd dat ik haar wel heb uitgescholden, want hij kwam opeens en vroeg wat ik deed en beweerde dat ik niet zo tot een personeel moet praten. Hoe? Ik heb normaal gesproken. Dat is een bewijs dat zij hem had verteld dat ik haar heb uitgescholden, wat absoluut niet het geval was.
Gaat men zo om met een klant. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. En dat de teamleider zo met mij sprak is ook niet netjes. Ik heb niemand niets aangedaan. Er was geen woordenwisseling, maar dat die oude vrouw een leugen aan die man had verteld, neem ik zeer kwalijk.
Ter informatie. Ik ben een vaste klant en koop bijna elke dag artikelen bij deze Albert Heijn.

Dat ze eerlijk vertelt wat ze aan die man had verteld en dat dit nooit meer gebeurd.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Reactie van de melder van de klacht mevrouw Tjang

1 maand geleden - U zegt dat Albert Heijn de klacht niet zal nemen die via klacht.nl is doorgestuurd. Hoe dien ik dan een klacht rechtstreeks aan Albert Heijn?

Reactie van de melder van de klacht mevrouw Tjang

1 maand geleden - Ik begrijp dit niet. Als je een klacht naar Albert Heijn wilt sturen, krijg je op de site Klacht.nl en als je je klacht al gestuurd hebt, zie je dat Albert Heijn die klacht niet zal behandelen die via klacht.nl is gestuurd. Waar moet je dan de klacht naar de hoofdkantoor sturen? Zij moeten het weten hoe er met klanten wordt omgegaan.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw Tjang