Klacht: ONTERECHTE BESCHULDIGING DIEFSTAL IN WIJKFILIAAL WAAR IK AL 40 JAAR KOM

Louise Geldof op 16 maart 2024 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag 15 maart 2023 bij verlaten winkel (dus na de zelfscan) aangesproken of ik mee wilde komen naar achteren. Ik was zelf met bonuskaart naar buiten gegaan maar kreeg een geprinte bon voor mijn neus met de opmerking ‘Uw tas zit voller dan de 11,07 die u afrekende”. Dat klopte, ik had bij de Lidl voor 5,55 vijf pakken triangels, en bij de bakker 4 pakken stroopwafels (cadeau Duitse gasten, dan wil je echte kwaliteit!) gehaald. Voor 11,07 kreeg ik bij AH niet veel meer dan 8 bakjes chocolademousse, 2 zakken MM’s (bonus) en een netje mandarijnen (ook bonus).Ik moest onder escorte van 2 medewekers mee naar achteren, waar uiteraard bleek dat ik niets gestolen had. Ik wilde dit in het volle zicht afgewikkeld hebben, ik had NIETS te verbergen, en ben nu gebrandmerkt in mijn eigen wijk. Dit vind ik onverteerbaar, ik kom al bijna 40 jaar in deze winkel, en bij controle bij de zelfscan zijn nog nooit fouten geconstateerd. Ik kreeg alleen de vermaning dat de meeste klanten hun tas achter de balie zetten. Echter, de zelfscan is nu juist ervoor bedoeld om in te pakken TIJDENS het boodschappen doen. Bij het inpakken van de boodschappen van AH wilde ik mijn stroopwafels beschermen, dus heb ik mijn tas ‘omgepakt’. Dat kan niet als je eerst je tas moet wegzetten, dan boodschapen moet doen, dan je tas weer moet ophalen, en een plekje in een overvolle ‘doorloop’ (2 ingangen, kassa’s, rij servicebalie, uitloop zelfscan, rij geldmaat, winkelmandjes) moet bevechten. Iedere medewerker weet dat ik meerdere operaties aan mijn hersenen heb gehad, ik loop met een zichtbare brace, en doe al jaren boodschappen bij de Lidl en AH op dezelfde dag. Ik koop ook bij de lokale bakker, slager en kaaswinkel. Met dit soort gedrag prijst Albert Heijn zichzelf echt uit de markt!

Gewenste Oplossing:

Uitgebreide schriftelijke excuses en erkenning van foute behandeling. Aanpassing van de procedure, waarbij klanten IN de winkel worden gecontrolerd, desnoods tegen inlevering van telefoon/portemonne/rijbewijs als 'borg' dat je er niet vandoor gaat... Direct naast de uitgang van de plek waar ik werd gecontroleerd staan overigens bloemen, ook van die lullige bosjes van 3 euro. Een bosje als excuus was wel leuk geweest...

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Albert Heijn
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Reactie van de melder van de klacht Louise Geldof

8 maanden geleden - Zojuist een klacht op klacht.nl geplaatst over Albert Heijn. Vervolgens krijg ik de mededelimg dat AH geen klachten in behandeling neemt. Bizar, dit doen ze op hun eigen website ook niet...

Reactie van de melder van de klacht Louise Geldof

8 maanden geleden - Hierboven staat 'Bericht van Albert Heijn', maar dat is dus mijn reactie op de mededeling van klacht.nl dat Albert Heijn geen klachten van klacht.nl in behandeling neemt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Louise Geldof