Klacht: Kant en klare maaltijd babi pangang

Ingie1958 op 17 juli 2023 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Regelmatig kopen wij kant en klare maaltijden babi pangang bij Albert Heijn. We hebben hier nooit klachten of problemen mee gehad. Op 6 juli kochten wij weer een pakket babi pangang. Mijn zoon die een pinda allergie heeft is na het eten van deze maaltijd erg ziek geworden. Wij hebben vervolgens een klacht ingediend bij de klantenservice en zij deelden mee, dat ze de klacht in behandeling zouden nemen. Helaas hebben wij niets meer mogen vernemen. Het mag bekend zijn, dat mensen met een pinda allergie erg ziek kunnen worden en zelfs in een levensbedreigende situatie kunnen komen. Wij vinden het vreemd, dat het stil blijft aan de kant van Albert Heijn. Bovendien heeft mijn zoon zich ziek moeten melden voor 2 dagen en heeft hierdoor geen inkomsten ontvangen

De vraag is of er iets is gewijzigd in de receptuur van dit kant en klare pakket en bovendien vragen wij om een financiële tegemoetkoming vanwege misgelopen inkomsten.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingie1958