Klacht: Foutieve prijsberekening

Gemmetje op 04 juli 2023 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 4 juli o.a brood gekocht bij AH.
Bij thuiskomst bleek de BBox korting niet verrekend te zijn. Terug naar de winkel. Een lieve sevicemedewerkster
heeft mij verder geholpen. Echter toen ik haar vertelde over het AH-beleid om het volledige bedrag uit te betalen werd de filiaalmanager erbij gehaald. Deze meneer was niet op de hoogte van deze AH-maatregel. Hij wenste ook niet verder in discussie te gaan en werd behoorlijk onvriendelijk bij het schofterige af. Hij wees mij op de uitgang met een nare blik in zijn ogen.
Ik ben vertrokken nadat ik de servicemedewerkster heb bedankt voor haar medewerking en 0,25 eurocent BBox korting. Graag kontakt met de klachtenafdeling van AH.
Met vriendelijke groet,
Johan Elskamp
[email protected]

Gewenste Oplossing:

Excuses en terugbetaling volledig bedrag

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gemmetje