Klacht: Bonuskaart niet veilig!

Scheffers1962 op 25 maart 2024 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik heb een bonuskaart, geen app en ik maak geen gebruik van het kopen van koopzegels. Ik heb mijn bonuskaart al jaren. Nooit problemen tot een paar weken geleden. Ik scande de boodschappen en zag plots staan dat ik ook koopzegels had gekocht. Bleek dit dus iedere keer zo te zijn. Ik kon het ook niet uitzetten. Naar de servicebalie gegaan. De medewerker vertelde dat ze kon zien dat er €35 op de bonuskaart stond. Haar advies: de app downloaden en dan koopzegels uitzetten en laten uitbetalen van het bedrag….. Raar… ik heb geen app nooit gehad ook en door een fout van AH moet ik nu in actie komen? Maar goed, app downloaden. BIj het scannen van de bonuskaart kreeg ik de melding dat de kaart al geactiveerd was aan een ander account! Mail gestuurd naar AH, geen reactie Na veel gedoe eindelijk een medewerker in de chat De medewerker vertelt mij dat mijn bonuskaart (ze controleerde het nummer) gekoppeld is aan een medewerker van AH??? Nou ja zeg, hoe kan dat nou. Haar advies: je moet proberen erachter te komen wie die medewerker is en dan aan de medewerker vragen of hij/ zij het geld terug wil storten??? Wat is dit nou toch voor advies. Dat kan wettelijk helemaal niet , AVG proof! AH geeft een probleem maar weigert dit netjes met mij op te lossen. Nadat ik dit in de chat had gezegd, verdween de medewerker van de chat en was er radiostilte . Kortom, ik ben mijn geld kwijt.

Mijn geld terug en AH moet dit goed uitzoeken. Ze schuiven nu hun probleem op mij. Niet netjes

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Reactie van de melder van de klacht Scheffers1962

2 maanden geleden - Ik begrijp dat Albert Heijn mijn klacht niet in behandeling neemt. Ik vraag me af wat hier de reden van is. Dat zou toch netjes zijn….

Reactie van de melder van de klacht Scheffers1962

2 maanden geleden - Ik hoor dat Albert Heijn niets met mijn klacht gaat doen. Ik zou graag willen weten waarom niet. Dat zou wel zo netjes zijn

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Scheffers1962