Klacht: Bonus

Thea1688 op 02 juni 2024 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Kom ik net bij Albert Hein in nibbixwoud. Zou ik gezellig met een chipje en een sapje op de bank zitten. Neem ik nog lindt chocolade mee. Vraag ik aan de jongeman die me maar ter nauwelijks wilde helpen aan de kassa. Wel had hij een bonus kaart achter de kassa. Want die lag nog in mijn fietstas. En was er nix in de bonus. Terwijl ik speciaal chips en sap uit de bonus uitgezocht had. Wat bleek staat dat morgen in de bonus. Ongelofelijk. Ik vraag nog wat dan wel maar dat wisten ze niet. Alles teruggegeven en weer op de fiets naar huis.
Ik dacht altijd dat de prijs die er bij staat de prijs is. Groetjes van een gedesillusioneerde klant.
Ps. Zit nu zonder chips en sap op de bank.

Dat weet ik niet. Misschien alsnog chips en sap!!! En lindt chocolade met sinaasappel.

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Albert Heijn
Download hier uw brief

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Thea1688