In tegenstelling tot een klacht wil ik juist graag n compliment geven!
Helaas kan ik een site hiervoor niet een twee drie vinden!
Vandaag super geholpen door manager, denk ik, geheel in blauw gekleed!
AH de Burcht Breda.
Mocht mee naar magazijn, om... Lees meer
arrogante medewerkers vooraal in de avonduren en de teamleider is nog erger nihal ozdemir is teamleidster maar mevrouw is zo arrogant en valt niet mee te praten en wil gelijk een winkelverbod Lees meer
Op vrijdag 30 november heb ik gewinkeld in de supermarkt AH te Veghel. Om 13.11 uur trok ik een parkeerkaart. De tijdsduur parkeren was is 90 minuten. Om 14.20 uur rekende ik af en ging naar buiten naar mijn auto.... Lees meer
Palmbier is in de bonus maar niet aanwezig in de winkel. Het komt te vaak voor dat de bonus aanbiedingen niet voorradig zijn. Slecht management.
Wij kunnen het wel bestellen. Maar volgens mij moet je wat je in de bonus aanprijst... Lees meer
Vandaag een folder in de bus gekregen, waar de aanbieding voor de AH Kerstbox in stond. Die bestellen we ieder jaar. Vorig jaar was het al een heel gedoe om die bestelling op een haperende website online gedaan te krijgen.... Lees meer
Vanmorgen wou ik bij de AH in Vaals een halve liter fles Brand bier kopen. Het stond niet in het schap.Op mijn vraag of het er was werd mij medegedeeld dat het niet meer in de verkoop was.Dat is iets... Lees meer
Vorige week heb ik een zakje zoete muntdrop gekocht, deze bleek zout, erg zout, te zijn. Ik kreeg geld terug en kocht opnieuw een zakje zoete muntdrop. Nu blijkt deze weer te zout te zijn. Vandaar dat ik nu tot... Lees meer
Harde muziek in de winkel. Het is ergerlijk en je kunt je niet concentreren wat je nodig hebt. Meerder keren gevraagd aan leidinggevenden of de muziek zachter kan, er wordt niet naar geluisterd.
Vaak lege schappen o.a. Campina producten, zoals... Lees meer
Bij AH Helpman in Groningen had ik 60 Bossche bollen besteld, maar ze vertellen me net dat ik er maar 20 kan bestellen en bij andere filialen ook 20. Ik ga niet bij drie filialen langs om Bossche bollen te... Lees meer
Ik koop haast elke week twee advocado's (verpakt in ready to eat). Het is elke keer weer bingo, want bijna altijd zit er één tussen die al zwart is bij opensnijden, bij pech zijn dat bij alle twee. Bij aankoop... Lees meer